Zenton medvekade på årets köpcentrumdag i samarbete med PUI som visade Living Surface, interaktivt golv och riktat ljud.
Köpcentrumdagen anordnas årligen av tidningen Market.
Under dagen valdes Birsta Köpcentrum till årets köpcentrum, Grattis och bra jobbat!
Vi fick även veta mycket om Sveriges köpcentrums styrkor och svagheter.
Det bjöds också på inspiration från det fantastiska köpcentrat Dolce Vita Tejo i Lissabon som jobbar otroligt bra med att skapa upplevelser utöver det vanliga.

En viktig del på ett köpcentrum konstaterades vara atmosfären och upplevelsen.
Utöver pris, utbud, tillgänglighet och bra parkeringsmöjligheter som är absolut viktigast men som på många ställen kan vara relativt likvärdiga så är alltså upplevelser en viktig del att använda sig av som kunkurrensmedel.

Vi på Zenton brinner för att skapa upplevelser utöver det vanliga med hjälp av dina 5 sinnen, så välkommen att kontakta oss för att veta mer vad vi kan skapa för er.